yayy me !


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan selamat sejahtera.

okey guys. this is me, Farah Shahirah and this is totally my newest and latest blog.
for those yg tau blog aku sblm ni tau la ntah bpe byk kali aku renew blog ni kan. hehe.
bukan ape. just aku xd idea nk tulis pe.

hmm. camna nk explain ek.
aku bukn sesaja nk renew blog.
ada je bnda2 yg aku xpuas ati pasal blog lama. so, sebab 2 lah aku renew blog ni.
AGAIN, bukan sesaja ok.
xde masa aku sesaja nk renew blog xtentu pasal. wat penat je :P

biasalahh, bila kta b'blogging, kte mestilah nk puas hati dgn apa yg kta post 2. btol x? btol kan (:
macam 2 gak ngan aku. lagi pun followers xsmpi 3 angka lg,*haha. so, xjadi masalah pun kot kalau aku renew blog ntah berapa banyak sekalipun.
biasalah, ni kan blog gua. haha.
PLUS, entry aku sblm ni pun bape kerat lah sgt nyah oii. LOL :P







JADI, aku akan cuba sedaya upaya utk stick to this one and only blog and jadi blogger yg aktif seaktif yg mungkin lahh an. hahaha. I WISH !
so, that's all for now i guess.
see ya later in my next post. kalau ada lah.
LOL >,<


oh yeh, lpa nk habaq, blog ni will be written in Manglish. sorry for those non-Manglish :D


Peace yaw :P

No comments:

Post a Comment

farahshahirah copyright 2011 :)